logo ND

ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΠΟΥΡΑΣ

Βουλευτής Δυτικής Αττικής
τ. Υφυπουργός

    Βελτίωση – Ανακατασκευή της παλαιάς Εθνικής οδού Ελευσίνας- Θήβας

    ΕΡΩΤΗΣΗ

     

    Προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Δημήτρη Ρέππα

     

    Θέμα: Βελτίωση – Ανακατασκευή της παλαιάς Εθνικής οδού Ελευσίνας- Θήβας

     

    Η παλαιά Εθνική οδός (ΠΕΟ) Ελευσίνας -Θήβας, εκτός από το γεγονός ότι εξυπηρετεί τους κατοίκους της Δυτικής Αττικής και ιδιαίτερα της Μάνδρας, Οινόης,  Βιλλίων, Ερυθρών, αποτελεί και σημαντικό τμήμα του Εθνικού οδικού δικτύου της χώρας.

     

    Όπως είναι γνωστό ο εν λόγω δρόμος έχει μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο και ιδιαίτερα μετά την αύξηση των διοδίων στην Ν.Ε.Ο. Αθηνών- Λαμίας, είναι δρόμος που εξυπηρετεί εκτός από τα οχήματα της πρωτεύουσας και ολόκληρης της Πελοποννήσου.

     

    Με σχετική απόφαση του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ του 2009 είχε εγκριθεί η διάθεση πίστωσης ύψους 5.100.000Ε για την Βελτίωση – Ανακατασκευή τμήματος από Χ.Θ. 12+000 έως 14+500 και κατασκευή υδραυλικού έργου από Χ.Θ. 12+00 έως 21+300 της Π.Ε.Ο. Ελευσίνας- Θήβας.

     

    Το έργο για την ολοκλήρωση των υπολειπομένων εργασιών της παλαιάς εργολαβίας που ο ανάδοχος κηρύχτηκε έκπτωτος δημοπρατήθηκε και υπεγράφη η σύμβαση στις 26-2-2010 με  νέα ανάδοχη εταιρεία.

     

    Η ανάδοχος εταιρεία άρχισε άμεσα τις εργασίες, τις οποίες στη συνέχεια διέκοψε προ πενταμήνου μέχρι και σήμερα, διότι το Ελληνικό Δημόσιο δεν έχει πληρώσει της εκτελεσθείσες εργασίες σύμφωνα με την σύμβαση.

     

    Η κακή κατάσταση του δρόμου προκαλεί τροχαία ατυχήματα ακόμη και θανατηφόρα.

     

    Για την βελτίωση τμημάτων της Π.Ε.Ο εκτός της εν ενεργεία εργολαβίας έχει συνταχθεί και εγκριθεί πλήρης μελέτη για την Βελτίωση και Ανακατασκευή της Π.Ε.Ο, και άλλων επικίνδυνων τμημάτων τα  οποία μέχρι σήμερα δεν έχουν υλοποιηθεί

     

    Κατόπιν όλων των παραπάνω ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

     

    • Εάν και πότε θα εξοφληθούν οι μέχρι τώρα εκτελεσθείσες εργασίες.

    • Εάν πρόκειται να συνεχιστούν οι εργασίες για την ανακατασκευή και βελτίωση για τις οποίες είχε διατεθεί η σχετική πίστωση.

    • Εάν προτίθεται να χρηματοδοτηθούν τα υπόλοιπα τμήματα για τα οποία υπάρχει πλήρη εγκεκριμένη μελέτη.

     

    Αθήνα, 1-03-11

     

    logo ND
    © 2016 Θανάσης Μπούρας. Designed By MA

    Please publish modules in offcanvas position.