logo ND

ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΠΟΥΡΑΣ

Αντιπρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων

Βουλευτής ΝΔ Δυτικής Αττικής

 

    ΔΤ για Οδικό Δίκτυο Ελευσίνας - Θήβας

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Αθήνα, 26-03-2013

     

    Ιδιαίτερο και διαχρονικό είναι το ενδιαφέρον του Θανάση Μπούρα, Βουλευτή Περιφέρειας Αττικής, Γενικού Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ και τέως Υφυπουργού, τόσο για την Αναβάθμιση – Βελτίωση της Παλαιάς Εθνικής Οδού Ελευσίνας – Μάνδρας - Θήβας όσο και για την Υλοποίηση του κλειστού Αυτοκινητόδρομου Ελευσίνας-Θήβας-Υλίκης.

     

    Ο κος Μπούρας είχε συνάντηση με τον Αναπληρωτή Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Σταύρο Καλογιάννη, για την προώθηση αυτών των θεμάτων, τα οποία και δρομολογούνται.

     

    Όσον αφορά στο τμήμα του δρόμου παλαιάς οδού Ελευσίνας - Μάνδρας - Θήβας ΧΘ 0+00 έως ΧΘ 17+700 με αρχή την τομή της Αττικής Οδού (έξοδος Μάνδρας) με την ΠΕΟ ΧΘ0+00, προβλέπεται να εκτελεστούν οι παρακάτω εργασίες:

     

    · Διαμόρφωση οχτώ (8) ισόπεδων κόμβων για την αναβάθμιση και βελτίωση του δρόμου καθώς και διαμόρφωση του υφιστάμενου ισόπεδου κόμβου στην είσοδο Βιλίων

    · Εφαρμογή μεταβαλλόμενης διατομής δύο λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση στο τμήμα από 0+00 έως ΧΘ 3+400

    · Διαπλάτυνση της διατομής και ειδικότερα στο τμήμα από 3+400 έως ΧΘ 17+700 με συνολικό πλάτος 11 μέτρων με μια λωρίδα κυκλοφορίας και μία λωρίδα πολλαπλών χρήσεων ανά κατεύθυνση

    · Κατασκευή σήραγγας με επανεπίχωση μήκους 150 μέτρων στην ΧΘ 15+200

     

    Για την υλοποίηση των αναφερόμενων έργων έχει εγκριθεί πίστωση ύψους 45.518,600 ευρώ. Το έργο προβλέπεται να δημοπρατηθεί στο τέλος Μαΐου με εκτίμηση ολοκλήρωσης στο τέλος του 2015.

     

    Όσον αφορά στον κλειστό αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη, το έργο βρίσκεται στο στάδιο διαπραγμάτευσης δεδομένου ότι θα εκτελεστεί μέσω ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα).

     

    Ο κος Μπούρας θα παρακολουθεί με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την εξέλιξη αυτών των σημαντικών έργων μέχρι να ολοκληρωθούν και θα παρέμβει και πάλι, εάν χρειαστεί, καθώς τα συγκεκριμένα έργα είναι προς το συμφέρον της ευρύτερης περιοχής και των κατοίκων της, αλλά είναι και έργα μεγάλης αναπτυξιακής ωφελιμότητας.

    logo ND
    © 2016 Θανάσης Μπούρας. Designed By MA

    Please publish modules in offcanvas position.